کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

بررسی نحوه گزینش دانش آموزان در کنکور از هفته آینده

بررسی نحوه گزینش دانش آموزان در کنکور از هفته آینده

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: نشست ویژه‌ شورای عالی آموزش و پرورش پیرامون «گزینش دانش‌ آموزان در کنکور» هفته آینده برگزار می شود.

محمود امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره هزار و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: مصوبه‌ برنامه‌ها و راهبردهای ارتقای کیفیت نظام آموزش و پرورش مبتنی بر تحلیل نتایج مطالعات بین‌المللی(تیمز و پرلز) درباره دروس ریاضی و علوم، پس از برگزاری چند جلسه درباره آن به تصویب اعضای شورای عالی آموزش و پرورش رسید.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از وضعیت رتبه‌بندی معلمان از سوی وزیر آموزش و پرورش و معاون حقوقی و امور مجلس وزارتخانه ارائه شد، پس از آن اعضای شورای عالی تاکید کردند رتبه‌بندی معلمان یک بحث کلیدی است که ریشه در سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی آموزش و پرورش دارد.

امانی داد: همچنین اعضای شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کردند باید بندهای قانونی اجرای رتبه‌بندی با جدیت دنبال و اعتبار مالی آن تامین شود و ملاک‌هایی که به کیفیت و اثربخشی کار معلمی منجر می‌شود، ملاک اصلی رتبه‌بندی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی رتبه بندی معلمان ارتقای کیفیت و اثربخشی نظام تعلیم و تربیت است، ادامه داد: اعضای شورای عالی آموزش و پرورش بر دقت کافی در اعمال فرآیند رتبه‌بندی و به کارگیری چارچوب‌های قابل دفاع برای آن، تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش؛ دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان گفت: در این جلسه درباره موضوع مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون گزینش دانش‌آموزان در کنکور سراسری و امتحانات نهایی بحث و گفت‌وگو کردند که مقرر شد نشست ویژه‌ای در هفته آینده برای بررسی موضوع گزینش دانش‌آموزان در کنکور برگزار شود.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top