کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
بررسی نحوه گزینش دانش آموزان در کنکور از هفته آینده

بررسی نحوه گزینش دانش آموزان در کنکور از هفته آینده

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: نشست ویژه‌ شورای عالی آموزش و پرورش پیرامون «گزینش دانش‌ آموزان در کنکور» هفته آینده برگزار می شود.

محمود امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره هزار و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: مصوبه‌ برنامه‌ها و راهبردهای ارتقای کیفیت نظام آموزش و پرورش مبتنی بر تحلیل نتایج مطالعات بین‌المللی(تیمز و پرلز) درباره دروس ریاضی و علوم، پس از برگزاری چند جلسه درباره آن به تصویب اعضای شورای عالی آموزش و پرورش رسید.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از وضعیت رتبه‌بندی معلمان از سوی وزیر آموزش و پرورش و معاون حقوقی و امور مجلس وزارتخانه ارائه شد، پس از آن اعضای شورای عالی تاکید کردند رتبه‌بندی معلمان یک بحث کلیدی است که ریشه در سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی آموزش و پرورش دارد.

امانی داد: همچنین اعضای شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کردند باید بندهای قانونی اجرای رتبه‌بندی با جدیت دنبال و اعتبار مالی آن تامین شود و ملاک‌هایی که به کیفیت و اثربخشی کار معلمی منجر می‌شود، ملاک اصلی رتبه‌بندی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی رتبه بندی معلمان ارتقای کیفیت و اثربخشی نظام تعلیم و تربیت است، ادامه داد: اعضای شورای عالی آموزش و پرورش بر دقت کافی در اعمال فرآیند رتبه‌بندی و به کارگیری چارچوب‌های قابل دفاع برای آن، تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش؛ دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان گفت: در این جلسه درباره موضوع مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون گزینش دانش‌آموزان در کنکور سراسری و امتحانات نهایی بحث و گفت‌وگو کردند که مقرر شد نشست ویژه‌ای در هفته آینده برای بررسی موضوع گزینش دانش‌آموزان در کنکور برگزار شود.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top