کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

کنکور تربیت معلم اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود

کنکور تربیت معلم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر داد.

رضامراد صحرایی در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اهمیت ارتقای سطح کیفی آموزشی دانشگاه فرهنگیان، بر تقویت این دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: همه تلاش‌ ما بر این است که جذب معلم به مسیری اصلی خود یعنی تربیت معلم برگردد.

وی افزود: در همین راستا در اردیبهشت سال ۱۴۰۳، برای اولین بار، کنکور تربیت معلم برگزار می‌شود تا با این شیوه، گزینش و انتخاب معلم ما اختصاصی شود.

صحرایی گفت: اکنون آیین‌نامه برگزاری این کنکور در ستاد ملی تعلیم و تربیت نیز به تصویب رسیده است.

در ادامه این جلسه که با حضور غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، میثم لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و نمایندگانی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه‌ و بودجه، اعضای هیات رییسه دانشگاه فرهنگیان و…برگزار شد، مسائل مختلفی در حوزه دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت.

در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ سازمان سنجش اطلاعیه ای مبنی بر پذیرش در رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۳ با آزمون اختصاصی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است منابع کنکور تربیت معلم و شرایط پذیرش این آزمون مشخص نشده است و پس از مشخص شدن شرایط و منابع، توسط آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود.

برای پیگیری اخبار کنکور و آزمون های استخدامی از طریق اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top