کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 1401 تمدید شد

مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱ تمدید شد

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا روز دوشنبه ششم تیر ماه خبر داد.

علیرضا کریمیان گفت: به‌منظور مساعدت با متقاضیانی که تا امروز شنبه چهارم تیر ماه موفق به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بتوانند تا پایان دوشنبه ششم تیر ماه بتوانند نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

  وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۳۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: ضروری است متقاضیان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، در مهلت در نظر گرفته شده به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و انتخاب رشته کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، وی با اشاره به اینکه اطلاعیه تکمیلی و اصلاحات جدید به زودی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود، یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top