کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

اسامی پذیرفته شدگان کنکور ارشد اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان کنکور ارشد اعلام شد

عبدالرسول پورعباس گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند، فقط می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

پورعباس در مورد ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: همه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی لازم است از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۲۰ تا روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۶/۲۲ برای ثبت‌نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه باید مطابق زمان‌بندی اعلام شده در پایگاه واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک اعلام شده به منظور تکمیل مراحل ثبت‌نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲، تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کردند، گفت: از این تعداد ۲۵۵ هزار داوطلب زن و ۲۱۶ هزار و ۵۲۸ داوطلب مرد در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۴ کدرشته به رقابت پرداختند و ۳۵۵ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

برای پیگیری اخبار کنکور و آزمون های استخدامی از طریق اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top