کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 منتشر شد

کارت کنکور سراسری ۱۴۰۱ منتشر شد

کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ به همراه راهنمای شرکت در آزمون شامل جزئیات نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در این لینک https://register4.sanjesh.org/krtsar140104/ قابل دسترسی است.

راهنمای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ شامل: اطلاعات عمومی درخصوص نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون، زمان برگزاری، مواد امتحانی، تعداد سوالات، مدت پاسخگویی به آنها و تعداد دفترچه ها و پاسخنامه های آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه های آزمایشی پنجگانه و همچننین نحوه اعلام علاقه مندی به انتخاب رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص نیز منتشر شده است.

پیش از این سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود کارت‌های‌ شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ همه متقاضیان‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۵ تیر تا روز سه‌شنبه ۷ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه ۸ تیر، پنجشنبه ۹ تیر، جمعه ۱۰ تیر و شنبه ۱۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top