کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

زمان ثبت نام مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی کنکور 1401 اعلام شد

زمان ثبت نام مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی کنکور ۱۴۰۱ اعلام شد

فرصت مجدد تکميل ثبت‌ نام آزمون عملي داوطلبان متقاضي رشته علوم ورزشي و آموزش تربيت‌ بدني آزمون سراسری امسال از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما :سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام کرد : پیرو اطلاعیه­‌های مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۹، ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ و ۱۴۰۱/۴/۳۰ و به منظور مساعدت با افراد جا مانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، براساس شرایط زیر زمان مجددی برای آزمون عملی این رشته (آقایان در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ و خانم‌ها در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۸) در نظر گرفته شد.

۱- افرادی که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۵ لغایت ۱۴۰۱/۴/۱۱ موفق به ثبت­ نام در آزمون عملی نشده ­اند، می­توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ نسبت به ثبت­ نام خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

۲- افرادی که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۵ لغایت ۱۴۰۱/۴/۱۱ در آزمون عملی ثبت نام نمودند، ولی به هر دلیلی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ موفق به شرکت در آزمون عملی نشده ­اند، می­توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ نسبت به ثبت­ نام مجدد خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان سنجش اقدام نمایند.

۳- در صورتی که فردی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ در آزمون عملی شرکت نموده و برای شرکت در آزمون عملی مجدد (در روز‌های ۲۷ یا ۱۴۰۱/۵/۲۸) نیز ثبت­ نام و در آزمون عملی این مرحله هم شرکت نماید، منحصراَ نمره آزمون عملی مرحله اول (آزمون مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۲) برای وی ثبت خواهد شد و نمره کسب شده وی برای آزمون مرحله دوم باطل شده و هزینه پرداختی او نیز مسترد نخواهد شد.

۴- محل برگزاری آزمون عملی با توجه به آمار متقاضیان در یک یا چند استان مشخص و در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۵- آزمون عملی مجدد برای متقاضیان براساس زمان اعلام شده در این اطلاعیه برگزار می‌شود و متقاضیان می‌بایست طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت نمایند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه ­های برگزاری آزمون عملی (مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲۳) تحویل متقاضیان خواهد شد.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top