کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
جزئیات نحوه پاسخ دهی به سوالات کنکور دکتری اعلام شد

جزئیات نحوه پاسخ دهی به سوالات کنکور دکتری اعلام شد

جزئیات نحوه پاسخ دهی به سوالات آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ و شخصی سازی دفترچه های کنکور اعلام شد.

آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ صبح روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می شود. در جلسه آزمون برای درج پاسخ سوالات، به متقاضیان به همراه بسته حاوی دفترچه سوال یک پاسخنامه داده خواهد شد.

دفترچه های سوال آزمون متقاضیان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر متقاضی بر روی جلد دفترچه آزمون وی درج شده است. این دفترچه ها دارای تنوع است. پاسخنامه و دفترچه سوالات دروس تخصصی در یک بسته نایلونی تحویل متقاضیان خواهد شد.

متقاضی به محض دریافت بسته مربوط و قبل از باز کردن، ابتدا باید شماره داوطلبی و مشخصات مندرج بر روی آن را با شماره داوطلبی مندرج بر روی صندلی و همچنین مندرج در کارت شرکت در آزمون خود مقایسه کند تا مطمئن شود بین آنها هیچ اختلافی نیست و در صورت مشاهده تفاوت، فوراً موضوع را به نزدیکترین مراقب جلسه اطلاع داده و پیگیری کند تا مشکل برطرف شود.

متقاضی باید محل مخصوص جواب را که در پاسخنامه برای هر سوال در نظر می گیرد فقط به وسیله مداد سیاه نرم پررنگ (نه خودکار، نه مداد کپی و …) پرکند.

برای هر پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ های حدسی و یا تصادفی برای هر پاسخ غلط یک نمره منفی منظور خواهد شد.

در جلسه آزمون به همه متقاضیان دو بسته نایلونی داده خواهد شد که بسته اول حاوی سوالات دروس تخصصی (دفترچه شماره ۱) همراه با پاسخنامه آزمون و بسته دوم حاوی سوالات آزمون دروس استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی (دفترچه شماره ۲) است که متقاضیان باید نسبت به پاسخگویی به سوالات هریک از دفترچه های مذکور در همان پاسخنامه اقدام کنند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top