کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
آزمون دکتری به تعویق نمی افتد

آزمون دکتری به تعویق نمی افتد

آزمون دکتری ۱۴۰۱ ، ششم اسفند ماه با حضور بیش از ۱۸۶ هزار نفر برگزار می‌ شود اما با گسترش کرونا امیکرون، داوطلبان بر تعویق آن اصرار دارند در حالیکه علی شمسی پور، سخنگوی وزارت علوم در روز چهارشنبه، ۲۰ بهمن در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: تصمیم درباره تعویق کنکور دکتری یا برگزاری به موقع آن در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا و تابع شرایط کشور است و وزارت علوم نیز مجری این تصمیم خواهد بود.

رئیس سازمان سنجش هم در ۲۱ بهمن گفت: مسئولان آموزش عالی کشور هیچ پیگیری در زمینه تعویق آزمون دکتری نداشته اند؛ بنابراین کنکور مطابق روال گذشته در تاریخ درج شده برگزار می‌ شود.

او گفته بود آمادگی‌ های لازم برای چاپ سوالات در قرنطینه‌ها آغاز شده و شیوه نامه‌های بهداشتی برای این آزمون به درستی رعایت شده است، بنابراین جای نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد.

این در حالی است که گسترش ویروس کرونا در کشور رو به افزایش است و طبق اعلام وزارت بهداشت آمار مرگ و میرها ۳ رقمی شده اند و تعداد شهرهای قرمز از ۱۲۰ به ۲۴۷ شهر رسیده و هیچ شهری در وضع آبی قرار ندارد.

با توجه به دو برابری شدن شهرهای قرمز و به صفر رسیدن شهرهای آبی در رنگ بندی شهرهای کشور از نظر ویروس کرونا، سازمان سنجش همچنان بر برگزاری آزمون دکتری تخصصی در زمان مقرر تاکید می‌کند.

طبق اعلام نظر وزارت بهداشت، سویه امیکرون در اوایل اسفند ۱۴۰۰ شدت می‌گیرد و بیشتر روی سالمندان و کودکان تاثیر خواهد گذاشت و از آنجایی که بیشتر داوطلبان آزمون دکتری متاهل هستند؛ پیش بینی می‌شود که پس از برگزاری کنکور، شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس باشیم.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top