کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

دوره تیر نهایی کلاسینو

دوره تیر نهایی کلاسینو

کلاسینو به عنوان یک آموزشگاه آنلاین کنکوری، دوره های جامعی را تحت عناوین مختلف به دانش آموزان سراسر کشور ارائه می دهد. یکی از جدید ترین و کامل ترین این دوره ها، دوره تیر نهایی کلاسینو است که ویژه دوران امتحانات نهایی در خرداد ماه و جمع بندی دروس برای کنکور تیر ماه است.
شرکت در دوره تیر نهایی کلاسینو، این امکان را برای دانش آموزان فراهم می آورد که هم آمادگی نسبتا بالایی را برای امتحانات نهایی کسب کنند و هم از این طریق بتوانند در آزمون سراسری نیز به نتیجه دلخواه دست یابند.
در این دوره بهترین و حرفه ای ترین اساتید کشور گرد هم آمده اند تا کلیه دروس امتحانات نهایی را با جدید ترین تکنیک ها و روش ها آموزش دهند. در ادامه این نوشته صفر تا صد اطلاعات و جزئیات مرتبط با دوره تیر نهایی کلاسینو را بررسی خواهیم کرد.

پکیج تیر نهایی کلاسینو

دوره تیر نهایی کلاسینو شامل کلاس های آنلاین، برای موفقیت در امتحانات نهایی خرداد ماه و جمع بندی دروس برای کنکور تیر ماه است. این دوره برای دانش آموزان سال دوازدهم و افراد متقاضی شرکت در کنکور هستند کاربردی است.
اساتید کلاسینو در این دوره های آموزش عالی را در اختیار داوطلبان قرار می دهند که پوشش دهنده کلیه مباحث درسی و کنکوری است. دانش آموزان در این دوره ها، علاوه بر آموزش و فراگیری دروس، مطالب کنکور نیز در قالب همایش جمع بندی می شوند.
از میان دوره های کلاسینو، دوره تیر نهایی در اردیبهشت ماه و خرداد ماه برگزار می شود؛ این فرصت را برای داوطلبان ایجاد می کند که علاوه بر کسب آمادگی در امتحانات نهایی، بتوانند جمع بندی مناسبی از دروس را برای شرکت در کنکور تیر ماه داشته باشند.
دوره تیر نهایی کلاسینو برای داوطلبان رشته های ریاضی، تجربی و انسانی طراحی و ارائه شده است که به صورت پکیج های جداگانه و مجزا برای کلیه داوطلبان این سه گروه آزمایشی شرکت کننده در آزمون سراسری تدریس می شود. دوره تیر نهایی کلاسینو تحت عناوین زیر ارائه و تدریس می شود:

  • پکیج تیر نهایی رشته ریاضی
  • پکیج تیر نهایی رشته تجربی
  • پکیج تیر نهایی رشته انسانی

پکیج تیر نهایی کلاسینو رشته ریاضی

در موسسه کلاسینو، به طور معمول اساتید مختلفی برای هر درس ارائه می شود. داوطلبان می توانند در کلاس های اساتید مختلف شرکت کنند و از آموزش های اصولی و حرفه ای آن ها بهره ببرند. در پکیج رشته ریاضی نیز دروس عمومی و اختصاصی پایه دوازدهم و کنکور با تدریس بهترین اساتید ارائه می گردد.
در قسمت زیر می توانید لیست اساتید این دوره ها را به تفکیک هر درس می توانید مشاهده کنید:

اساتید پکیج تیر نهایی کلاسینو رشته ریاضی

ادبیات فارسیفراز توکلی
رضا حسینی یکتا
زبان انگلیسیرضا کیاسالار
علیرضا جابری
میلاد قریشی
زبان عربیمحمد واعظی
عمار تاجبخش
محمدمهدی شاهرودی
دین و زندگیروزبه فکری
حسابانبابک سادات
آریان حیدری
بهرام جلالی
هندسهبهرام جلالی
محمد صحت کار
فیزیکمحمد نوکنده
علیرضا عربشاهی
مهدی براتی
شیمیکامبیز فرزانه
رضا مصلایی
امید مصلایی
پارسا فراهانی

پکیج تیر نهایی رشته تجربی

کنکور تجربی یکی از پر متقاضی ترین گروه های آزمایشی شرکت کننده در کنکور را تشکیل می دهد. لذا در میان داوطلبان این رشته، رقابت بالایی بر سر رشته های پرطرفدار وجود دارد. در این پکیج تمامی دروس عمومی و اختصاصی رشته تجربی در بالاترین کیفیت تدریس می شوند. دانش آموزان رشته تجربی می توانند با آمادگی بالا در امتحانات نهایی شرکت کنند و دروس مختلف را در کمترین زمان جمع بندی نمایند. در قسمت زیر می توانید لیست اساتید این دوره ها را به تفکیک هر درس می توانید مشاهده کنید:

اساتید پکیج تیر نهایی کلاسینو رشته تجربی

ادبیات فارسیفراز توکلی
رضا حسینی یکتا
زبان انگلیسیرضا کیاسالار
علیرضا جابری
میلاد قریشی
زبان عربیمحمد واعظی
عمار تاجبخش
محمدمهدی شاهرودی
دین و زندگیروزبه فکری
زیست شناسیمحمد همدانی
محمد عمارلو
ریاضیبابک سادات
آریان حیدری
فیزیکمحمد نوکنده
علیرضا عربشاهی
مهدی براتی
شیمیکامبیز فرزانه
محمد مرادی
رضا و امید مصلایی
پارسا فراهانی

پکیج تیر نهایی کلاسینو رشته انسانی

در میان رشته های تحصیلی، در رشته انسانی بیشترین و متنوع ترین دروس اختصاصی مشاهده می شود. دروس رشته انسانی، جز دروس مفهومی و استنباطی هستند، لذا آموزش عالی استاندارد برای فهم این مطالب، یکی الزامات موفقیت هم در امتحانات نهایی وهم در کنکور سراسری است. کلاسینو بهترین اساتید و تدریس ها را در رشته انسانی به داوطلبان این گروه آزمایشی ارائه می دهد که می تواند آمادگی مناسبی را برای موفقیت در این مسیر ایجاد کند. در قسمت زیر می توانید لیست اساتید این دوره ها را به تفکیک هر درس می توانید مشاهده کنید:

اساتید پکیج تیر نهایی کلاسینو رشته انسانی

ادبیات فارسیفراز توکلی
رضا حسینی یکتا
زبان انگلیسیرضا کیاسالار
علیرضا جابری
میلاد قریشی
زبان عربیمحمد واعظی
عمار تاجبخش
محمدمهدی شاهرودی
دین و زندگیروزبه فکری
ادبیات تخصصیفراز توکلی
رضا حسینی یکتا
عربی تخصصیمحمد واعظی
عمار تاجبخش
ریاضی و آمارخسرو محمدزاده
آریان حیدری
فلسفه و منطقعلی فروغی نیا
اقتصادپویا بهشتی
روانشناسیپویا بهشتی
جامعه شناسیحمید اثباتی

زمان برگزاری دوره تیر نهایی کلاسینو

دوره های مربوط به امتحانات نهایی در اردیبهشت ماه برگزار می شود و دوره های مربوط به همایش جمع بندی کنکور نیز پس از اتمام امتحانات نهایی برگزار خواهد شد. به عبارت دیگر دوره آمادگی برای امتحانات نهایی در هفته سوم اردیبهشت (بعد از کنکور اردیبهشت) و دوره جمع بندی نیز در خرداد ماه (بعد از امتحانات نهایی) ارائه می گردد.
اساتید کلاسینو در این کلاس ها که به صورت آنلاین برگزار می شود؛ بهترین روش های حل سوالات امتحانات نهایی را آموزش می دهند و در کمترین زمان ممکن کلیه مطالب درسی را جمع بندی می کنند. این موضوع در زمان منتهی به کنکور بسیار اهمیت پیدا می کند؛ لذا شما دانش آموزان می توانید بیشترین بازدهی را هم در امتحانات نهایی و هم در دوران جمع بندی کنکور تیر ماه تجربه کنید.
در ادامه مطلب نحوه ثبت نام در کلاس های دوره تیر نهایی کلاسینو و راه های ارتباطی با این موسسه را معرفی خواهیم کرد.

ثبت نام در دوره تیر نهایی کلاسینو

ثبت نام در دوره های کلاسینو از دو طریق امکان پذیر است. شما داوطلبان می توانید با تماس با پشیبانی کلاسینو، ضمن دریافت مشاوره تلفنی، شماره کارت بانکی را نیز به منظور پرداخت اینترنتی هزینه کلاس ها دریافت کنید.
همچنین شما دانش آموزان می توانید مستقیما از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام و شرکت در دوره ها نمایید. جهت ثبت نام در دوره تیر نهایی کلاسینو با تخفیف ویژه می توانید از طریق لینک زیر اقدام بفرمایید:

ثبت نام کلاسینو

در صورت داشتن هر گونه پرسش در رابطه با دوره های تیر نهایی کلاسینو و همچنین ثبت نام در این دوره ها، می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۵۱۱۰۵۳ و ۰۹۱۲۹۵۸۷۸۲۰ ارتباط حاصل بفرمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر دوره ها نیز می توانید از طریق صفحات مجازی کلاسینو در اینستاگرام و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top