کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی 1402

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی ۱۴۰۲

در این مطلب به بررسی صفر تا صد جزئیات مرتبط با آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت و اطلاعات تکمیلی آن را ارائه خواهیم داد .

فیزیوتِراپی یا فیزیک‌ درمانی شیوه‌ ای از درمان بیمار ی‌ها و اختلالات عصبی – ماهیچه‌ای – اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی ، جریان‌ های الکتریکی ، مانور های دستی ، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است.

در این روش‌ ها از ورزش ، نور ، پرتو های فرابنفش و فرو سرخ ، گرما و جریان برق استفاده می‌ شود. فیزیوتراپی حیطه‌ ای از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ ها، درمان ، توان‌ بخشی ، بالا بردن سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد است.

یکی از بهترین اطلاعاتی که در مسیر موفقیت در آزمون سراسری می تواند کمک به سزایی را به داوطلبان ارائه کند ؛ آگاهی از آخرین رتبه قبولی هر رشته در کنکور است .

کارنامه قبولی رشته های سال های گذشته آزمون سراسری ، می تواند منبع استانداری برای آگاهی از حداقل و حداکثر رتبه قبولی در رشته مورد نظر باشد . چرا که هر ساله این آمار و اطلاعات به روز رسانی می شوند و نزدیک ترین سال به کنکور سراسری ، می تواند به عنوان یک مرجع معتبر به شمار بیاید .

اطلاعات و جزئیاتی که در کارنامه ی سال های گذشته آزمون سراسری وجود دارد ، می تواند به عنوان یک نقشه راه معتبر و استاندارد برای رسیدن به رشته دلخواه داوطلبان تلقی شود .

با آگاهی از آخرین رتبه قبولی هر رشته در آزمون سراسری ، می توان یک برنامه ریزی دقیق و اصولی را در جهت پیشبرد اهداف تحصیلی و حتی شغلی دانش آموزان پیش بینی کرد .

اگر داوطلبان آزمون سراسری از آخرین رتبه قبولی رشته مورد نظر خود در آزمون سراسری مطلع باشند ؛ می توانند تمامی زمان و انرژی خود را با توجه به هدف شغلی خود تنظیم کنند و به این ترتیب قادر خواهند بود که موفقیت خود در کنکور را تضمین کنند .

در ادامه مطلب آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی ۱۴۰۲ در هر منطقه و همچنین درصد های لازم برای پذیرفته شدن در این رشته را ارائه خواهیم داد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این زمینه ، از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ، با تیم حرفه ای کنکور اینفو همراه باشید :

  • پیج اینستاگرام کنکور اینفو :

پیج اینستاگرام :
konkur.info.official

  • کانال تلگرام کنکور اینفو :

کانال تلگرام :
konkurinfotelegram

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top