کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آخرین رتبه قبولی زبان و ادبیات فارسی 1402

آخرین رتبه قبولی زبان و ادبیات فارسی ۱۴۰۲

در این مطلب به بررسی صفر تا صد جزئیات مرتبط با آخرین رتبه قبولی زبان و ادبیات فارسی ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت و اطلاعات تکمیلی آن را ارائه خواهیم داد .

ادبیات فارسی یکی از رشته های علوم انسانی است که بسیاری از افراد علاقه مند به این زبان تاریخی و کهن را به سوی خود جذب می کند . ادبیات فارسی به ادبیاتی گفته می‌ شود که به زبان فارسی نوشته یا بیان شده باشد و به مطالعه و تحلیل ادبیات در تمام ابعاد آن می‌ پردازد.

ادبیات فارسی تاریخی هزاران ساله و ریشه در تاریخ بشر دارد و یکی از قدیمی ترین زبان ها در دنیا شناخته می شود که مطالعه‌ ی متون نظم و نثر فارسی و تحقیق در آن‌ ها را شامل می شود .

در این رشته ادبیات و آثار نویسندگان مختلف در طول تاریخ مورد بررسی قرار می گیرد و از نظر ساختاری ، زیبایی شناختی و زبانی آثار ادبی شاعران و نویسندگان مختلف را مورد پژوهش قرار می دهد .

فارغ‌ التحصیلان رشته زبان و ادبیات فارسی ادبیات میتوانند به عنوان نویسنده ، شاعر ، پژوهشگر، محقق ، داستان نویس ، مسئول کتابخانه ، معلم ، ویراستار، کارشناس فرهنگی و … به فعالیت بپردازند یا مشغول به کار چاپ و نشر شوند. 

  • گرایش های ارشد زبان و ادبیات فارسی در ۸ دسته قرار می گیرند که لیست آن ها به شرح زیر است :
  1. ادبیات کودک و نوجوان
  2. ادبیات پایداری
  3. ادبیات تطبیقی
  4. ویرایش و نگارش
  5. ادبیات معاصر
  6. ادبیات عامه
  7. آموزش زبان فارسی
  8. ادبیات روایی
  9. نظریه و نقد ادبی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این زمینه ، از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ، با تیم حرفه ای کنکور اینفو همراه باشید :

  • پیج اینستاگرام کنکور اینفو :

پیج اینستاگرام :
konkur.info.official

  • کانال تلگرام کنکور اینفو :

کانال تلگرام :
konkurinfotelegram

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top