کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
کنکور کارشناسی ارشد 1402 در یک روز برگزار خواهد شد

کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در یک روز برگزار خواهد شد

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه، با تدابیر اندیشیده شده آزمون‌های کشوری روز به روز به سمت استاندارد بهتر و بیشتر پیش می‌رود، از تغییرات مدت زمان آزمون کارشناسی ارشد به سه تا سه ونیم ساعت و همچنین برگزاری آن در یک روز خبر داد.

عبدالرسول پورعباس امروز جمعه در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، امروز شلوغ ترین روز آزمون کارشناسی ارشد است افزود:بیش از ۲۴۲ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون دکتری سال ۱۴۰۲، برگزاری این آزمون در در روز پنجشنبه ۱۱ اسفند را مناسب دانست و تاکید کرد:تاکنون هیچ مورد تخلفی گزارش نشده است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشوردر ادامه با بیان اینکه، با تدابیر اندیشیده شده آزمون‌های کشوری روز به روز به سمت استاندارد بهتر و بیشتر پیش می‌رود، از تغییرات مدت زمان آزمون کارشناسی ارشد به به سه تا سه ونیم ساعت خبرداد و اذعان کرد هم اکنون در برخی کد رشته‌ها زمان آزمون ۴ ساعت و نیم است که زمان سنگینی محسوب می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: تغییر عمده در شیوه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال آینده در برگزاری این آزمون در یک روز است، همچنین افزود: سازمان سنجش آموزش کشور هم اکنون به سمت تجمیع آزمون‌ها پیش می رود و آزمون کارشناسی ارشد سال آینده در اسفندماه تنها در یک روز برگزار می‌شود.

پورعباس دلیل تصمیم برگزای آزمون کارشناسی ارشد از سال آینده در اسفندماه را، ارائه فرصت بیشتر به دانشگاه ها برای آزمون های عملی و مصاحبه با داوطلبان ذکر کرد.

برای پیگیری اخبار کنکور و آزمون های استخدامی از طریق اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top