کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور منتشر شد

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور منتشر شد

کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (ویژه رشته های شغلی دستگاه‌های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش) در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (ویژه رشته های شغلی دستگاه های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش) ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

کارت شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است.

داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در جلسه امتحان به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می شود که بسته اول حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی (شماره یک) و بسته دوم حاوی دفترچه آزمون تخصصی (شماره دو) است.

داوطلب باید محل مخصوص جوابی را که در پاسخنامه برای هر سوال تعیین شده است، فقط به وسیله مداد سیاه نرم پررنگ پرکند.

در تست های چهارگزینه ای برای هر پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ های حدسی و یا تصادفی برای هر پاسخ غلط یک نمره منفی منظور خواهد شد. بنابراین به داوطلبان توصیه می شود اگر پاسخ صحیح سوالی را اصلاً نمی دانند به آن سوال جواب ندهند زیرا اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخها، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

فرآیند برگزاری آزمون برای داوطلبان از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ آغاز می شود و درهای ورودی حوزه های اصلی امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد.

آزمون در تمامی مراکز استانها و برخی از شهرستانهای کشور برگزار خواهد شد. داوطلبان میبایست با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت شرکت در آزمون خود و براساس آدرس مندرج در کارت، نسبت به شناسایی حوزه های امتحانی خود اقدام کنند.

آزمون عمومی: دفترچه آزمون عمومی (شماره یک) حاوی ۱۰۵ سوال و متناسب با گروه عنوان شغلی است و همه باید در در مدت ۱۱۵ دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند.

آزمون اختصاصی: تعداد سوالات تخصصی عناوین شغلی هریک از گروه ها در برگه راهنمای کارت شرکت در آزمون در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده که داوطلبان باید در مدت ۸۰ دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top