کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
فراخوان ثبت نام برای شرکت در آزمون‌ های الکترونیکی کنکور ۱۴۰۳ پس از عید اعلام می‌ شود

فراخوان ثبت نام برای شرکت در آزمون‌ های الکترونیکی کنکور ۱۴۰۳ پس از عید اعلام می‌ شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بعد از عید نوروز ۱۴۰۲ فراخوانی برای ثبت نام در آزمون‌های آزمایشی الکترونیک اعلام می‌شود تا داوطلبان بتوانند در این آزمون‌های آزمایشی برای کنکور الکترونیکی ۱۴۰۳ شرکت و تمرین کنند.

عبد الرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۱۴۰۲، نیمه اول اسفند اعلام شد که نتایج به شکل خام بود و رتبه هم به کسی داده نشد.

وی افزود: نمرات خام با نمرات خام آموزش و پرورش تراز می‌شود و اگر داوطلبان در آزمون تیرماه عملکرد بهتری داشتند، نمره آن ملاک عمل است تا بتوانند در تابستان سال آینده انتخاب رشته کنند.

آزمون سراسری در نوبت تیرماه ۱۴۰۲ به صورت کاغذی برگزار می شود.

پورعباس بیان کرد: آزمون سراسری در نوبت تیرماه ۱۴۰۲ به صورت کاغذی است، ولی برای آزمون‌های بعدی برای برگزاری به صورت الکترونیک در حال برنامه ریزی هستیم. امیدواریم برگزاری آزمون الکترونیک به آزمون‌های ۱۴۰۳ برسد. بعد از عید نوروز ۱۴۰۲ فراخوانی برای ثبت نام در آزمون‌های آزمایشی الکترونیک اعلام می‌شود تا داوطلبان بتوانند در این آزمون‌های آزمایشی شرکت کنند و تمرین کنند.

رئیس سازمان سنجش درباره جزئیات اولین آزمون تمام الکترونیک کشوری که به صورت پیش تست برگزار شد، گفت: این آزمون یک آزمون طراحی شده مانند کنکور در رشته تجربی بود که دروس اختصاصی مورد آزمون قرار گرفتند. تعدادی داوطلب با معرفی آموزش و پرورش به صورت گزینشی در این آزمون در ۴ شهر شرکت کردند و سامانه آزمون را تست کردند.

برای پیگیری اخبار کنکور و آزمون های استخدامی از طریق اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top