کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
زمان ثبت نام آزمون استخدامی انتخاب حسابدار رسمی اعلام شد

زمان ثبت نام آزمون استخدامی انتخاب حسابدار رسمی اعلام شد

آزمون استخدامی حسابدار رسمی هر ساله به منظور تشخیص صلاحیت حرفه ای و انتخاب حسابداران رسمی کشور زیر نظر وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می شود. ثبت نام آزمون استخدامی انتخاب حسابدار رسمی سال ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲ مرداد ادامه دارد.

وزارت امور اقتصادی و داریی هر ساله به منظور انتخاب حسابداران حرفه ای و متخصص مورد نیاز مراجع ذیربط خود فراخوانی را تحت عنوان ” آزمون استخدامی انتخاب حسابدار رسمی ” منتشر می کند و داوطلبان علاقه مند به استخدام شدن در این ارگان می توانند در مهلت مقرر برای ثبت نام این آزمون اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی باید دقت داشته باشند که برای ثبت نام و قبولی نهایی در آزمون استخدامی انتخاب حسابدار رسمی ۱۴۰۱ باید واجد تمامی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده باشند و لازم است برای ثبت نام تمامی مدارک لازم را در سامانه بارگذاری کرده و فرم ثبت نامی را با اطلاعات مندرج در مدارک خود تکمیل کنند.

متقاضیان ثبت نام این آزمون می توانند با مراجعه به سایت تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانی tsh2.mefa.ir مراحل ثبت نام خود را از جمله پرداخت هزینه، تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک را کامل کنند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top