کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
دریافت هر گونه وجه در زمان ثبت نام دانش آموزان ممنوع است

دریافت هر گونه وجه در زمان ثبت نام دانش آموزان ممنوع است

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دریافت هر گونه وجه در زمان ثبت نام به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث دانش آموزی و کتب درسی ممنوع است.

جلیل بیگ وردی گفت: نرخ بیمه حوادث سال گذشته به صورت علی الحساب تعیین و دریافت سایر هزینه‌های مربوط به فوق برنامه، لباس کارگاهی، کمک‌های مردمی با هماهنگی و موافقت انجمن اولیا و مربیان مدرسه و با رعایت سایر قوانین و مقررات بعد از شروع سال تحصیلی امکان پذیر خواهد بود.

او می گوید: مدارس هیات امنایی از نوع مدارس دولتی محسوب شده و دریافت هرگونه وجه (به جز وجوه مربوطه به بیمه حوادث و کتب درسی) در این نوع مدارس نیز در زمان ثبت نام مجاز نیست.

بیگ وردی با بیان اینکه ستاد ثبت نام استان امسال با شعار ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی تشکیل شده است، گفت: سایر هزینه‌های مربوط به خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه با رعایت دقیق مقررات مربوطه پس از شروع سال تحصیلی انجام خواهد شد.

او می گوید: مدارس غیر دولتی در هنگام ثبت نام مجاز به اخذ شهریه مصوب هستند و انتخاب خدمات مکمل ابلاغی کاملا اختیاری بوده و دریافت هر گونه وجه تحت این عنوان در هنگام ثبت نام توسط مدارس ممنوع است.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top