کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
درخواست تعویق کنکور 1401

درخواست تعویق کنکور ۱۴۰۱

جمعی از داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ خواستار افزایش فاصله بین امتحانات نهایی پایه دوازدهم و کنکور سراسری به دلیل مرور دروس دهم و یازدهم بعد از این امتحانات شدند. لازم به ذکر است این فاصله امسال تنها حدود ده روز است!

متن نامه داوطلبان به شرح زیر است :

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای دکتر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای دکتر محسنی اژه ای
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و تحیات وافره
ما جمع کثیری از داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ با توجه به ادله زیر تعویق در زمان برگزاری این کنکور را خواستاریم:
۱- پس از برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۱ تصاویر بسیاری توسط خبرگزاری‌های رسمی ایران و وبسایت‌های دانشگاه‌های داخلی منتشر شد که متاسفانه حاکی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور دکتری ۱۴۰۱ بود؛ پس از آن دکتر رحیم نیا مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت طی نامه شماره د/۴۴۹۴/۱۲۳ مورخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ خواستار پیگیری جدی این موضوع از معاونت بهداشت این وزارتخانه شد. لذا با توجه به احتمال وقوع دوباره این فاجعه، عدم تضمین سلامت جان داوطلبان و ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی، خواستار تعویق کنکور سراسری ۱۴۰۱ در صورت وجود حتی یک شهر قرمز در کشور به زمان ایمن‌تر هستیم.
همه ما بر این باوریم که تحصیلات دانشگاهی امری واجب برای آینده‌سازان کشور بوده و کنکور تا حدی عادلانه‌ترین راه جوانان برای ساختن آینده‌شان است ولی سلامتی و جان انسان‌ها اهمیتی به مراتب بیشتر دارد.
۲- طبق مصاحبه منتشرشده از دکتر عمادی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در وبسایت خبرگزاری تابناک در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۷ (کد خبر: ۸۷۳۹۳۷) فاصله یک‌ماهه بین امتحانات نهایی و کنکور برای دانش‌آموزان لازم است (تا داوطلبان بتوانند بعد از امتحانات نهایی پایه دوازدهم، دروس سال‌های دهم و یازدهم را مرور و جمع بندی کنند) ولی امسال این فاصله تنها حدود ده روز است!
۳- طبق مصاحبه منتشرشده از دکتر کبگانیان قائم مقام و دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در وبسایت رسمی این شورا در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ (کد خبر ۱۰۸۶۷) بین امتحانات نهایی و کنکور باید حداقل بیست روز فاصله باشد (تا داوطلبان بتوانند بعد از امتحانات نهایی پایه دوازدهم، دروس سال‌های دهم و یازدهم را مرور و جمع بندی کنند) ولی امسال این فاصله تنها حدود ده روز است!

آدرس کمپین های تشکیل شده :
کارزار :
https://www.karzar.net/39467

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

1 دیدگاه دربارهٔ «درخواست تعویق کنکور ۱۴۰۱»

  1. دقیقاً…ما کنکوری ها چون درگیر امتحانات نهایی سال دوازدهم هستیم اصلا وقت نداریم که سری به دروس پایه بزنیم باید حداقل ۳۰روز وقت داشته باشیم لطفاً به این موضوع رسیدگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top