کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
جزئیات مصاحبه فوریت‌های پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

جزئیات مصاحبه فوریت‌های پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

جزئیات زمان و محل انجام مراحل مصاحبه از معرفی‌شـدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به دنبال اطلاعیه ۴ مهر ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت پذیرش رشته‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی باید برای اطلاع از نحوه مصاحبه از امروز سه شنبه ۲۶ مهر به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

مرحله مصاحبه برای کد رشته‌محل‌های ۱۱۸۵ تا ۱۲۲۸ مربوط به کد رشته امتحانی ۱۱۴ از گروه آموزشی پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

با توجه به تعیین ۱۱ مرکز دانشگاهی (به شرح جدول ذیل) برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش از متقاضیان، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی مذکور لازم است با توجه به استان محل اقامت خود، برای اطلاع از برنامه زمانی و آدرس محل مصاحبه و همچنین مدارک لازم برای ارائه به دانشگاه در زمان مصاحبه، از روز سه شنبه ۲۶ مهر به سایت اطلاع رسانی دانشگاه محل انجام مصاحبه خود مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، منحصراً به دانشگاه مجری به منظور انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش مراجعه کنند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top