کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

جزئیات آموزش جبرانی مدارس در تابستان اعلام شد

جزئیات آموزش جبرانی مدارس در تابستان اعلام شد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از اجرای برنامه جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان در تابستان ارائه کرد و گفت: ۳۶ ساعت آموزش در چهار درس در طول تابستان برای دانش‌آموزان مشمول درنظر گرفته شده است.

 محمدمهدی کاظمی با حضور در شبکه پنجم سیما پیرامون «ضرورت تحول‌گرایی در نظام آموزشی مدارس» سخن گفت و در این‌باره اظهار کرد: پس از تصویب سندتحول، برنامه درسی هم متناسب با سندتحول دچار تغییراتی شد.

وی افزود: حتی برخی دروس با رویکردهای مدنظر سندتحول و تاکیدات رهبری تغییر یافت و در متوسطه اول دروسی تحت عنوان کاروفناوری و فرهنگ و هنر را با هدف زمینه‌سازی برای شناسایی استعداد دانش آموزان به برنامه درسی گنجانده شد. در پایه نهم مقطع متوسطه اول، هدایت تحصیلی را داریم و آینده شغلی دانش‌آموزان در این دوره رقم می‌خورد و باید بسترهایی برای شناسایی استعداد دانش‌آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: عوامل مختلفی در هدایت تحصیلی نقش دارند که از جمله آنها می‌توان به علایق دانش‌آموز، نظر مشاور و والدین و همچنین نیاز کشور اشاره کرد. پس از آن، در متوسطه دوم دانش‌آموزان وارد رشته‌های مختلف در سه شاخه نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش می‌شوند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top