کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
جزئیات آزمون دکتری 1401 اعلام شد

جزئیات آزمون دکتری ۱۴۰۱ اعلام شد

جزئیات تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ و الزامات بهداشتی جهت شرکت در آزمون اعلام شد.آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در صبح روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ در ۹۶ شهر کشور برگزار می‌شود.

آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در صبح روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ در ۹۶ شهر کشور برگزار می‌شود.

انتشار کارت شرکت در آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از سه شنبه ۳ اسفند

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کدپیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند، لازم است با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۱۵ ، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ (شامل معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد، هیات علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم است برای اصلاح آن به صورت اینترنتی اقدام کنند.

برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

متقاضیان در صورتی که در بندهای ۷ و ۱۳ (معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند، لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه ۴ اسفند و یا پنجشنبه ۵ اسفند به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کنند تا مشکل برطرف شود.

با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد.

لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است متقاضیان حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۱ اسفند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org (قسمت فرم ویرایش تقاضانامه آزمونها) مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top