کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
جدید ترین اخبار مربوط به تاثیر سابقه تحصیلی در کنکور 1402

جدید ترین اخبار مربوط به تاثیر سابقه تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد و سیاست‌های آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری آخرین وضعیت ایجاد سابقه تحصیلی در کنکور را توضیح داد.

سیدجلال موسوی درباره تعیین تکلیف سابقه تحصیلی برای نظام قدیمی‌ها در کنکور سال ۱۴۰۲ گفت: درباره ایجاد سابقه تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲، جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز سنجش و معاون آموزش متوسطه، وزارت آموزش و پرورش برگزار و در این جلسه اعلام شد، کارهای مربوط به این موضوع در حال انجام است که توسط شورای عالی آموزش آموزش و پرورش تصویب و اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این مسئله که برخی از داوطلبان کنکور نمی‌دانستند سابقه تحصیلی تأثیر قطعی دارد و ممکن است نسبت به درسی کم توجه بوده و نمره پایینی در آن درس اخذ کرده باشند، بنابراین در کنکور سال ۱۴۰۲ برای این افراد و داوطلبانی که دارای دیپلم نظام قدیم بوده و یا اینکه سال‌های قبل فارغ التحصیل شده‌اند، آزمون ترمیمی برگزار خواهد شد، داوطلبانی که علاقه داشته باشند می‌توانند در این آزمون شرکت کرده و سوابق تحصیلی خود را ایجاد کنند.

مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد و سیاست‌های آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری افزود: داوطلبانی که بخواهند در رشته‌های مهم و رقابتی کنکور شرکت کنند، باید معدل خود را افزایش دهند که این افراد هم می‌توانند در آزمون ترمیمی شرکت کرده و معدل خود را افزایش دهند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

3 دیدگاه دربارهٔ «جدید ترین اخبار مربوط به تاثیر سابقه تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲»

  1. سلام لطفا نمرات ترمیم را در کارنامه ومعدل دیپلم کتبی دبیرستان سال دوازدهم تاثیر دهید چون دانش آموزان در ترمیم معدل زحمت می کشندتا معدلشان بالاتر رود و منطقی است که این نمرات در معدل آنان تاثیر بگذارد وبیشتر دانشگاهها هم معدل دیپلم را برای ورود به دانشگاه تاثیر می دهند تقاضا می کنم نظر دانش آموزان پایه دوازدهم را به وزیر ومعاون محترم وقسمت سنجش وپایش آموزش وپرورش برسانیدتا با ارسال بخشنامه آیی این طرح را اجرایی کنند

  2. سلام لطفا نمرات ترمیم را در کارنامه ومعدل دیپلم کتبی دبیرستان سال دوازدهم تاثیر دهید چون دانش آموزان در ترمیم معدل زحمت می کشندتا معدلشان بالاتر رود و منطقی است که این نمرات در معدل آنان تاثیر بگذارد وبیشتر دانشگاهها هم معدل دیپلم را برای ورود به دانشگاه تاثیر می دهند تقاضا می کنم نظر دانش آموزان پایه دوازدهم را به وزیر ومعاون محترم وقسمت سنجش وپایش آموزش وپرورش برسانیدتا با ارسال بخشنامه آیی این طرح را اجرایی کنند

  3. سلام
    من سال اخر حسابداری کاردانی هستم ۴۰۲میخوام کنکور انسانی بدم برای سوابق تحصیلی چ کار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top