کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

ثبت نام کنکور ارشد 1402 تمدید شد

ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ تمدید شد

رئیس سازمان سنجش در آخرین مصاحبه خود درباره ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ گفت: فرصت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ تا روز شنبه ۲۶ آذرماه تمدید شد.

عبدالرسول پورعباس : متقاضیان برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و علاقه‌مندان به شرکت در بیست‌و‌هشتمین المپیاد علمی ـ دانشجویی کشور که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند تا پایان شامگاه شنبه ۲۶ آذرماه مهلت دارند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه این زمان آخرین فرصت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ است، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است، در این آزمون ثبت‌نام کنند، بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

برای پیگیری اخبار کنکور از طریق اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official


تخفیف در کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top