کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
تعویق در برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تعویق در برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، آقای ستاری فرد در جدید ترین نشست خبری خود درباره تعویق در برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد:
مجری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، سازمان سنجش است و تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت بر اساس تقویم آموزشی سازمان سنجش پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش هم یک force زمانی دارد که بالاخره آزمون باید برگزار شده، مصاحبه گرفته شود و دوره‌های آموزشی لازم باید انجام شود. لذا پیشنهاد و تأکید آموزش و پرورش این است که آزمون در زمان مقرر برگزار شود.
 ستاری‌فرد با بیان اینکه سازمان سنجش هم جدول زمانی دارد و باید آزمون‌های متعدد را برگزار کند، گفت: بعید به نظر می‌رسد که سازمان سنجش بخواهد نسبت به تغییر آزمون احیانا اقدام کند و اگر در این زمینه از آموزش و پرورش نظرخواهی کند، نظر آموزش و پرورش این است که آزمون در موعد مقرر برگزار شود تا بتوانیم از طریق این آزمون ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر را جذب کرده و بخشی از کمبود نیروی انسانی را جبران کنیم.
وی تصریح کرد: اگر آزمون بخواهد به تأخیر بیفتد فرایند بررسی، جذب و به‌کارگیری نیروها در مهرماه با سختی مواجه می‌شود لذا تأکیدمان این است که آزمون در همان زمان برگزار شود.
به نظر می‌رسد اگر قرار باشد نیروهای جدید یعنی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به مهر ۱۴۰۱ برسند، همین زمان ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت هم دیر است، زیرا پذیرفته‌شدگان باید دوره یکساله معلمی را هم در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی بگذرانند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top