کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
تشخیص دانش آموز بیمار با استفاده از سامانه ایران من

تشخیص دانش آموز بیمار با استفاده از سامانه ایران من

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دسترسی آموزش و پرورش به سامانه ایران من و تشخیص بیماری اعضای خانواده یا دانش آموز خبر داد.

صادق ستاری فرد گفت: با شیوع کرونا و آغاز آموزش‌های مجازی، شاهد افت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان در تمام پایه‌ها و همچنین مشکلاتی نظیر انزوای اجتماعی، احساس تنهایی، استرس، ترس از یاد نگرفتن دروس و … بوده‌ایم که تمام این مشکلات ناشی از تعطیلی سه ساله مدارس در کشور می‌باشد. در این راستا، یکی از بهترین روش‌ها برای حل این مشکلات، بازگشایی حضوری مدارس و حضور پر شور دانش آموزان و معلمان در کلاس‌های درس است.

او درباره تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری در میان دانش آموزان گفت: دانش آموزان مبتلا یا دانش آموزان دارای علائم بیماری نباید در کلاس‌های حضوری درس حاضر باشند و باید آموزش‌ها را از طریق فضای مجازی دنبال کنند؛ همچنین رعایت بهداشت فردی، بهداشت محیط، زدن ماسک، وجود تهویه به طور جدی مدنظر آموزش و پرورش است.

ستاری فرد می‌گوید: حدود ۵ هزار و ۴۰۰مراقب بهداشت در مدارس حضور دارند و حدود ۳۰ هزار نیروی اداری وظیفه نظارت و حضور فیزیکی در مدارس را عهده‌دار هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش معتقد است: «سامانه ایران من» در اختیار مدیران، معلمان و مراقبین بهداشت مدارس است و وزارت بهداشت و وزارت کشور نیز به این سامانه دسترسی دارند؛ بنابراین می‌توانیم به راحتی دانش‌آموزانی که خودشان یا فردی در خانواده‌شان مبتلا به بیماری هستند را تشخیص دهیم.

او گفت: میانگین تراکم کلاس‌ها در حال حاضر ۱۸ نفر دانش‌آموز است، اما این را نیز می‌پذیریم کلاس‌هایی داریم که حتی ۴۰ دانش‌آموز دارند.

ستاری‌فرد می‌گوید: هشتم فروردین امسال بخشنامه‌ای را به همه استان‌ها ارسال شد که هرگونه افزایش شهریه توسط مدارس غیردولتی ممنوع است و اگر مدرسه‌ای افزایش شهریه داشته باشد، تخلف است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش معتقد است: تمهیدات لازم برای رسیدگی به تخلفات را انجام داده‌ایم و به گزارش‌های خانواده‌ها رسیدگی می‌کنیم.

او گفت: به والدین اطمینان خاطر کافی را می‌دهیم که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مدارس تمام تلاشمان را برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان به کار خواهیم گرفت.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top