کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
تاریخ ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ اعلام شد

تاریخ ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ اعلام شد

آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و داوطلبان می توانند از هجدهم اسفند ماه در این آزمون ثبت نام کنند.

مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ پنجشنبه ۱۲ خرداد برگزار می شود.

مرحله شفاهی (به صور منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

جدول زمانبندی شرکت در آزمون شفاهی هر رشته متعاقبا توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی ارائه می شود. محل برگزاری آزمون کتبی در هنگام توزیع کارت توسط دانشگاه های مجری اطلاع رسانی می شود. در این دوره محدودیت سنی جهت شرکت در آزمون وجود ندارد.

انجام مراحل ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می پذیرد. بررسی مدارک ارسالی جهت ثبت نام نیز توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی انجام می شود.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top