کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

الگوی راهبری مدارس سمپاد تدوین و ارائه می شود

الگوی راهبری مدارس سمپاد تدوین و ارائه می شود

وزیر آموزش و پرورش: اغلب مدارس پرورش استعداد‌های درخشان به سمت کنکور محوری می‌روند، لذا باید در اسرع وقت الگوی راهبری مدارس پرورش استعداد‌های درخشان تدوین و ارائه شود تا این رویه اصلاح شود.

وی با بیان این‌که دانش آموزان مدارس سمپاد در تولید ناخالص ملی و تولید فرهنگی بسیار موثرند، افزود: اغلب مدارس پرورش استعداد‌های درخشان به سمت کنکور محوری می‌روند، لذا ضروری است در چند ماه آینده الگوی راهبری مدارس پرورش استعداد‌های درخشان تدوین و ارائه شود تا این رویه اصلاح شود.
همچنین گفت: باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و همچنین دانش آموزان مستعد برطرف شود، لذا ضروری است زمینه تحقق اهداف مدارس سمپاد را مهیا کنیم.
نوری ادامه داد: بیشتر مدارس سمپاد به موضوع کنکور اهمیت می‌دهند و برخی مدارس نیز پژوهش محور هستند و تعدادی از مدارس سمپاد که آمارشان بسیار محدود است مدارس کارآفرین هستند، لذا این نوع مدارس باید توسعه دهیم.
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این‌که پژوهش‌سرا‌ها و همچنین طرح شهاب باید بیش از پیش فعال شوند گفت: ضروری است سکوی طرح شهاب ایجاد شود تا استعداد‌های مختلف دانش آموزان در حوزه‌های علمی و هنری شناسایی و هدایت شوند.
وی افزود: موضوع استعدادیابی که در مدارس سمپاد و همچنین از طریق طرح شهاب انجام می‌شود نیازمند یک مدیریت واحد است.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top