کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

اطلاعیه پذیرش ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

اطلاعیه پذیرش ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

به اطلاع داوطلبان متقاضی شركت در آزمون میرساند که ثبت نام از طريق درگاه اطلاع رساني این سازمان از روز دو شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ آغاز و در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ پايان مي‌پذيرد.

متقاضیان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرايط بودن به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتباري ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام در روز دو شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.
_هزینه ثبت نام ۱۳۲ هزار تومان
_مهلت ثبت نام ۲۳ الی ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده، آزمون كارشناسي‌ارشد ناپيوسته دوره هاي فراگير دانشگاه آزاد اسلامي سال ۱۴۰۱ (نوبت اول) در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است كه از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ لغايت روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند.

با توجه به تأثير ۲۰ درصدي معدل دوره‌ كارشناسي، اكيداً توصيه مي‌گردد كه متقاضیان، معدل دوره كارشناسي خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسي تراز شده و ميانگين وزني آنها تأثير بيست درصدي در نمره كل متقاضیان خواهد داشت. ضمناً متقاضياني که در زمان دريافت کارت شرکت در آزمون (۱۴۰۱/۰۴/۲۱ لغايت ۱۴۰۱/۰۴/۲۳) در مقطع کارشناسي فارغ التحصيل مي شوند، مي بايست در مرحله پرينت کارت با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات کارت، نسبت به اصلاح و درج معدل کارشناسي خود اقدام نمايند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

تخفیف در کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top