کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

استخدام نیرو در وزارت نفت در سال 1401

استخدام نیرو در وزارت نفت در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت ملی نفت: مولفه مهم افزایش ظرفیت تولید نفت، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی است.

با دستور وزیر نفت، با هزار و ۵۰۰ نفر از فارغ التحصیلان رتبه الف دانشگاه صنعت نفت مصاحبه شده است.
آقای محسن خجسته مهر با حضور در برنامه چاپ اول شبکه خبر به سوالاتی درخصوص نحوه افزایش ظرفیت تولید نفت، برنامه افزایش این ظرفیت برای امسال و انتقاد برخی افراد به آمارسازی، توسعه میدان گازی آرش و استخدام‌های جدید در شرکت ملی نفت پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید.

رساندن ظرفیت تولید نفت به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه طی ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ چگونه محقق شد؟

مدیرعامل شرکت ملی نفت: احیای ظرفیت به سه صورت مخزن محور، چاه محور و تاسیسات محور رخ داده؛  مخزن محور یعنی بخشی از تولید را از طریق مخزن از دست داده ایم که برای احیای آن بخش، با اجرای طرح‌های نگهداشت توان تولید، چاه‌های جدید را حفاری می‌کنیم یا این که میادینی را برای اولین بار به تولید می‌رسانیم؛ مثل میدان آزادگان جنوبی که در شش ماهه دوم پارسال، ۱۳ حلقه چاه جدید را از آن به مرحله تولید رساندیم.

اقدامات چاه محور، شامل نصب پمپ‌ها و تلمبه‌های درون چاهی، اسیدکاری چاه ها، تعمیر و ترمیم آن‌هاست. اقدامات تاسیسات محور هم مربوط به خطوط لوله جریانی، بهبود و اصلاح تاسیسات سرچاهی و خطوط لوله انتقال نفت به مبادی مصارف داخلی یعنی پالایشگاه‌ها و همچنین مبادی مصارف صادراتی است.

توان احیا و ظرفیت سازی و بازگرداندن ظرفیت تولید، به طور بالفعل در شرکت ملی نفت وجود دارد؛ فقط برای کار‌های چاه محور، هزار و ۸۰۰ اقدام عملیاتی صورت گرفت و بیش از ۲۵۰ مورد نیز کار تعمیرات اساسی انجام شد.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

تخفیف در کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top