کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

اختصاص سهمیه کنکور به حادثه دیدگان آتش سوزی دو مدرسه

اختصاص سهمیه کنکور به حادثه دیدگان آتش سوزی دو مدرسه

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از اختصاص سهمیه پذیرش در کنکور سراسری به حادثه دیدگان آتش سوزی دو مدرسه شین آباد و درود زن در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ خبر داد.

وی با اشاره به در خواست سهمیه پذیرش در کنکور سراسری توسط ۲ مدرسه انقلاب اسلامی شین آباد و مدرسه شهید رحیمی درود زن به علت آتش سوزی افزود: در این جلسه این دو مورد نهایی شد که در ۲ هفته آینده به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز خواهد رسید. آسیب دیدگان مدرسه شین آباد در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با حدنصاب ۸۰ درصد از امتیازی که به دست می‌آورند با تمرکز بر پذیرش بومی و در مقطع کارشناسی سهمیه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با مدرسه درود زن، چون برخی از این عزیزان اکنون اواخر دوره کارشناسی هستند و فاصله پیدا کرده است، سهمیه هم در مقطع کارشناسی و هم کارشناسی ارشد با اعمال حد نصاب ۸۰ درصد در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به تصویب رسید. همچنین برخی از این عزیزان در دانشگاه‌های غیر دولتی مثل دانشگاه آزاد در حال تحصیل هستند و اکنون به سال‌های ۳ و ۴ رسیده‌اند لذا مقرر شد با مسئولان دانشگاه آزاد صحبت کنیم تا تسهیلاتی در خصوص شهریه آن‌ها لحاظ شود.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top