کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند، گفت: اگر شرایط مساعد باشد و بتوانیم امنیت آزمون را برگزار کنیم، قبل از سال جدید، آزمون استخدامی آموزش و پرورش را برگزار خواهیم کرد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان آزمون استخدامی این وزارتخانه، اظهار کرد: پیشنهاد ما برگزاری آزمون استخدامی در اسفند امسال بود اما سازمان سنجش به دلیل برگزاری آزمون‌های متعدد، ثبت‌نام کنکور، و برگزاری کنکور دکتری، ظرفیت خالی نداشت.

وی ادامه داد: سازمان سنجش مرکز معتبری برای برگزاری آزمون استخدامی است و بیم این را داریم که اگر بخش دیگری این آزمون را برگزار کند، بعدا مشکلاتی پیش آید.

افزایش ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وی در خصوص تعداد افرادی که در آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند، گفت: مجوز جذب ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر را گرفتیم و پیگیری کردیم تا مجوز جذب ۱۵ هزار نفر دیگر را نیز بگیریم و در مجموع بیش از ۵۰ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌ شوند.

سعید عسگری سرپرست معاونت برنامه‌ ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش چندی پیش درباره پیگیری‌های این وزارتخانه برای تأمین نیروی انسانی، اظهار کرد: مجوز استخدام ۳۴ هزار  و ۷۳۱ نفر در آموزش و پرورش اخذ شده است.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

تخفیف در کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top