کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

کد سوابق تحصیلی در دسترس نیست

کد سوابق تحصیلی در دسترس نیست

بسیاری از داوطلبان فارغ التحصیل برای ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده و با پیام کد سوابق تحصیلی در دسترس نیست رو به رو شده اند.

علی امرایی عضو کمیسیون آموزش، در گفت و گو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره گلایه داوطلبان کنکور سراسری به عدم دریافت کد سابقه تحصیلی، اظهار کرد: دریافت کد سابقه تحصیلی برای داوطلبان کنکور سراسری جهت ثبت‌ نام الزامی است اما امسال سامانه آموزش و پرورش با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بود و داوطلبان نمی‌ توانستند وارد سامانه شوند و کد سابقه تحصیلی‌ شان را دریافت کنند.

وی ادامه داد: یک سری از داوطلبان از سال‌های گذشته کد سابقه تحصیلی را دریافت کرده بودند؛ یعنی کد را داشتند و ثبت‌ نام‌شان را انجام دادند اما این سامانه باید برای تمامی فارغ‌ التحصیلان که امتحان نهایی داشته‌اند، در دسترس باشد.

سایت‌های sahat  و dipcode دچار مشکل هستند

عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت با اشاره به اینکه سایت‌های sahat  و dipcode دچار مشکل هستند، گفت: سایت سازمان سنجش هم در روزهای اول ایرادهای بسیاری داشت که گویا رفع شده است.

وی با تأکید بر اینکه شعار آزمون الکترونیکی ندهیم، اظهار کرد: هنوز تا ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری امتحانات سه سال پایانی به صورت نهایی، استاندارد و بر اساس ضوابط شورای عالی آموزش و پرورش فاصله داریم و مدیران جدید سازمان سنجش و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش هم بدانند این سیستم‌هایی که استفاده می‌کنند، ضعیف و ناقص هستند و باید به‌ روز شوند و زیرساخت‌های لازم طراحی و فراهم شود تا بعدها این مشکلات در برگزاری آزمون ها و اعلام نتایج تکرار نشود.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

تخفیف در کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top