کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
مدارس 5 شهرستان در کرمانشاه تعطیل شد

مدارس ۵ شهرستان در کرمانشاه تعطیل شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: تمامی مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، دالاهو و ثلاث‌باباجانی فردا (شنبه ۳۱ اردیبهشت) در نوبت صبح به دلیل افزایش ذرات گرد و غبار تعطیل است.

«غلامرضا شهبازی» افزود: این تصمیم براساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان اتخاذ شده و امتحانات نهایی براساس برنامه قبلی برگزار می‌شود.

وی از مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان خواست تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: هوای قصرشیرین همچنان در وضعیت بحرانی است و شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در وضعیت اضطرار قرار دارند.

«ابراهیم شکیبا» افزود: شاخص ساعتی کیفیت هوا AQI تا ساعت ۲۱ جمعه شب (۳۰ اردیبهشت) ایستگاه قصرشیرین عدد شاخص ۴۰۷ وضعیت قهوه ای یعنی خطرناک و بحرانی است.

وی اظهار داشت: ایستگاه‌های شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و گیلانغرب هم شاخص مشابه عدد ۲۶۷ وضعیت بنفش یعنی بسیار ناسالم و اضطرار را نشان می‌دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ایستگاه پاوه عدد شاخص ۱۲۵ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس یعنی هشدار است.

وی اضافه کرد: ایستگاه اسلام‌آبادغرب عدد شاخص ۷۵، ایستگاه کنگاور عدد شاخص ۹۲ و ایستگاه کرمانشاه عدد شاخص ۸۵ یعنی وضعیت استاندارد را نشان می‌دهد.

ورود توده غلیظ گرد و غبار در هفته جاری به استان کرمانشاه موجب تعطیلی مدارس، ادارات و لغو برخی پروازهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد و بیشتر گرد و غبار در هوای این استان از کشورهای عراق و سوریه ناشی می شود.

کارشناسان تاکید می‌کنند، در هوای آلوده مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top