کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

سبک سوالات کنکور 1401 مشخص شد

سبک سوالات کنکور ۱۴۰۱ مشخص شد

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سبک سوالات کنکور ۱۴۰۱ مشخص شد و در آزمون دفترچه سوالات و پاسخنامه سؤالات عمومی و اختصاصی تفکیک شده است.

دکتر حسن مروتی در نشست هماهنگی عوامل اجرایی کنکور ۱۴۰۱ در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، گفت: آزمون سراسری در سال ۱۴۰۱ دارای تغییراتی در تعداد دفترچه و سؤالات است. در آزمون سراسری سال‌های قبل دو دفترچه سؤال و یک پاسخنامه داشتیم؛ اما در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ دفترچه و پاسخنامه سؤالات عمومی و اختصاصی تفکیک شده است.

وی تاکید کرد: در کنکور امسال داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی یک دفترچه سؤالات عمومی و یک پاسخنامه دریافت کرده و سپس دو دفترچه اختصاصی و دو پاسخنامه اختصاصی مجزا برای پاسخگویی دریافت می‌کنند.

مروتی تأکید کرد: فقط در گروه تجربی، متقاضیان رشته بهیاری علاوه بر دو دفترچه اختصاصی، یک دفترچه سؤالات ویژه بهیاران را لازم است پاسخ دهند و داوطلبان گروه‌های آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر علاوه بر دفترچه سؤالات عمومی یک دفترچه اختصاصی با پاسخنامه مجزا دارند.

وی ادامه داد: پاسخنامه‌ها روان‌سازی شده تا داوطلبان کمتر اشتباه کنند و برای هر درس یک ستون در نظر گرفته شده است. سؤالات آزمون سراسری در سال جاری نیز بر اساس محتوای کتاب‌های درسی خواهد بود.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

1 دیدگاه دربارهٔ «سبک سوالات کنکور ۱۴۰۱ مشخص شد»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top