کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
زمان ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور 1401 اعلام شد

زمان ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱ اعلام شد

بت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از تاریخ ۳۰ آذر آغاز و تا ۱۰ دی‌ ماه ادامه خواهد داشت.

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ تکمیل نشده، می‌رساند پذیرش در این مرحله برای رشته محل‌های مذکور براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در نوبت بهمن انجام می شود.

ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز چهارشنبه (۱۴۰۱/۰۹/۳۰) آغاز و تا روز شنبه (۱۴۰۱/۱۰/۱۰) ادامه خواهد داشت.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش فوق در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است. متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای ثبت‌نام در روز‌های فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

متقاضیان دیپلم فنی و حرفه‌ای و یا کاردانش نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ و دیپلمه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند و فاقد معدل کتبی دیپلم هستند، بایستی معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در بند ۱۶ تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج کنند.

توجه: هرگونه تغییری از طریق نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش)، درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های گروهی اعلام خواهد شد.

ضمناً متقاضیان گرامی می‌توانند سئوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: https://request.sanjesh.org/ یا با شماره تلفن گویای‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

برای پیگیری اخبار کنکور و آزمون ها از طریق اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top