کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

زمان انتخاب رشته کنکور 1401 اعلام شد

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ اعلام شد

نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ بامداد امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ روی سایت سازمان سنجش منتشر شد و دفترچه انتخاب رشته روز جمعه چهاردهم مرداد منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز می‌توانند از روز دوشنبه هفدهم تا روز شنبه بیست و دوم مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فرم انتخاب رشته کنکور سراسری خود را تکمیل کنند و طبق اعلام سازمان سنجش نتایج نهایی شهریور ماه اعلام می شود.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نتیجه اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است، گفت: داوطلبان برای اطلاع از نتیجه اولیه آزمون خود می‌توانند از ۳ روش وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا ثبت‌نامی برای دریافت نتیجه اقدام کنند.

کریمیان افزود: در صورتیکه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شده باشند می‌توانند ۱۵۰ رشته محل را در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد کنند، البته داوطلبان باید بدانند که انتخاب رشته برای کدرشته محل‌های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در یک فرم انجام می‌شود یعنی انتخاب رشته برای داوطلبان رشته‌های باآزمون و بدون آزمون جداگانه نیست.

وی ادامه داد: پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان فرصت دارند تا با دقت این دفترچه را مطالعه کرده و انتخاب های خود را در فرم پیش نویس یادداشت کنند.

به گفته کریمیان، انتخاب رشته از عصر روز دوشنبه ۱۷ مردادماه تا روز شنبه ۲۲ مردادماه انجام می‌شود.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top