کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

جزئیات توزیع کارت آزمون تصدی منصب قضاء 1400 اعلام شد

جزئیات توزیع کارت آزمون تصدی منصب قضاء ۱۴۰۰ اعلام شد

جزئیات آزمون تشریحی(مرحله دوم) جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

آزمون تشریحی (مرحله دوم)  آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه ششم خردادماه منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

سامانه مربوط به چاپ کارت و برگ راهنما شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه سوم خردادماه در درگاه اطلاع‌رسان

ی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org فعال می‌شود.

متقاضیان‌ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …)  یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

پذیرفته شدگان مرحله تستی آزمون برای دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله تشریحی  باید همزمان با پرینت کارت شرکت در آزمون تشریحی با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به خرید کارت اعتباری این آزمون به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال معادل دویست و پنجاه هزار تومان بصورت اینترنتی اقدام و رسید کارت اعتباری خریداری شده را پس از درج نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی بر روی آن، در جلسه آزمون به مسوول مربوطه تحویل دهند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top