کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی

ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی پارس جنوبی

استخدام پتروشیمی پارس جنوبی سال ۱۴۰۱ به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت‌ های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی نفت، از جمله شرکت‌ های پترو پالایش کنگان، توسعه پتروشیمی کنگان، سروش مهستان عسلویه و نگین مهستان کنگان در منطقه پارس جنوبی برگزار می شود و داوطلبان برای شرکت در این آزمون، از تاریخ ۴ خرداد تا ۲۰ خرداد ماه می توانند برای ثبت نام شرکت نمایند.

سخاوت اسدی از برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی نفت، از جمله شرکت‌های پتروپالایش کنگان، توسعه پتروشیمی کنگان، سروش مهستان عسلویه و نگین مهستان کنگان در منطقه پارس جنوبی (کنگان) در ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: بیشتر جذب شدگان از نیروی بومی خواهند بود.

وی ادامه داد: شرکت‌های مذکور بر اساس ضوابط و مقررات، از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از انجام فرآیند آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار مدت معین (تأمین اجتماعی) استخدام خواهند کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به اینکه ظرفیت جذب در این آزمون استخدامی بیش از ۲۰۰ نفر است، عنوان کرد: سهمیه جذب در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به صورت ۱۰۰ درصد بومی استان بوشهر و در مقطع لیسانس و فوق لیسانس به صورت حداقل جذب ۵۰ درصد نیروی بومی خواهد بود.

وی گفت: اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس نظارت لازم برای جذب حداکثری نیروی بومی در آزمون استخدامی پتروشیمی را بر اساس ضوابط و مقررات انجام خواهد داد.

اسدی از انتشار دفترچه این آزمون خبر داد و بااشاره به اینکه نحوه ثبت نام در این آزمون فقط به صورت اینترنتی است، از کارجویان خواست مراقب افراد سودجو به هنگام ثبت نام باشند و فریب آگهی‌های تقلبی در این زمینه را نخورند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top