کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
انتخاب رشته کنکور دکتری 1401 آغاز شد

انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۱ آغاز شد

نتیجه اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱، روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه از طریق درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی منتشر و در این آزمون ۱۳۷ هزار و ۱۱۷ نفر پذیرفته شدند و از تاریخ ۲۵ فروردین ماه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۱ آغاز شد و تا ۲۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۱۲ هزار و ۷۱۶ نفر و ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ هزار و ۵۳۸ نفر است که در مجموع ۲۴ هزار و ۲۵۴ نفر پذیرفته می شوند.

فرآیند انتخاب رشته از امروز (پنجشنبه ۲۵ فروردین) در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و تا روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ادامه دارد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در ۲۴۷ کد رشته محل اعلام شده در دفترچه راهنما، نسبت به انتخاب رشته های مدنظر خود اقدام کنند.

امکان انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل در این مدت وجود دارد.

به گزارش ایرنا، اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

کنکور دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ در ۹۶ شهر و ۱۸۹ حوزه اصلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

داوطلبان دکتری در گروه‌ های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر، دامپزشکی، کشاورزی و در ۲۴۷ رشته امتحانی شرکت کردند.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top