کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

محمد نوکنده

محمد نوکنده

محمد نوکنده مدرس باتجربه و توانمند درس فیزیک کنکور برای گروه های آزمایشی تجربی و ریاضی در موسسه کلاسینو می باشند.

در این نوشته به معرفی استاد محمد نوکنده، شیوه تدریس ایشان، نحوه خرید تدریس و … می پردازیم، با ما همراه باشید.

فیزیک کنکور

درس فیزیک در کنکور رشته ریاضی ضریب ۹ و در کنکور رشته تجربی ضریب ۷ را دارد. درس فیزیک برای داوطلبان کنکور به عنوان یک درس مفهومی محاسباتی محسوب می شود و تسلط بر مباحث این درس بر نتیجه کنکور و هم بر نتیجه امتحان نهایی فیزیک دوازدهم داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ تاثیر دارد.

بیوگرافی محمد نوکنده

استاد محمد نوکنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی می باشند. ایشان وظیفه تدریس درس فیزیک را در موسسه کلاسینو بر عهده دارند.

محمد نوکنده مدرس بهترین مدارس استان تهران و مدرس پروازی کلانشهر های کشور می باشند و سابقه تدریس ایشان بیش از یک دهه به صورت حرفه ای و کنکوری می باشد.

روش تدریس فیزیک محمد نوکنده به صورت آموزش مفهوم به شیوه محتوایی و روش های تست زنی می باشد.

با توجه به نهایی بودن دروس سال دوازدهم، دانش آموزان دوازدهم تجربی و ریاضی و فارغ التحصیلانی که هدف شرکت در امتحانات ترمیم معدل را دارند، کلاس های فیزیک استاد نوکنده بهترین انتخاب برای موفقیت در امتحانات نهایی و کنکور سراسری (به دلیل آموزش جامع و از پایه) می باشد.

نمونه تدریس فیزیک محمد نوکنده

در میان اساتید کلاسینو، استاد نوکنده سبک تدریس خاصی را در آموزش های خود به کار می برند که می تواند برای کلیه دانش آموزان برای هر سطح تحصیلی مفید واقع شود. در قسمت زیر می توانید نمونه ای از تدریس های ایشان را در دوره های کلاسینو مشاهده کنید.

قیمت دوره های فیزیک محمد نوکنده

دوره های کلاسینو برای مقاطع مختلف و برای همه رشته های تحصیلی برگزار می شود که دانش آموزان بسته به نوع نیاز خود می توانند در آن ثبت نام نمایند. دوره های فیزیک محمد نوکنده برای کنکور ۱۴۰۳ رشته تجربی و ریاضی شامل آموزش جامع فیزیک یازدهم (شروع از مرداد ماه) و جامع کنکور ۱۴۰۳ (یک دوره شروع از مرداد ماه و دوره نوبان شروع از آبان ماه) می باشد.

عنوانقیمت (تومان)
دوره جامع کنکور ۱۴۰۳ (شروع از مرداد ماه ۱۴۰۲)۳/۰۰۰/۰۰۰۰
دوره جامع نوبان کنکور ۱۴۰۳ (شروع از آبان ماه)۳/۰۰۰/۰۰۰

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top