بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی با هدف پذیرش بدون آزمون در نیمسال دوم بهمن ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در دو مقطع کاردانی و کارشناسی فعال شد، در نتیجه کلیه متقاضیان که قصد دارند در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد که بر اساس سوابق تحصیلی می‌باشد، شرکت کنند.

داوطلبین عزیز توجه فرمایند که روند  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد صرفا به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام azmoon.org انجام خواهد شد. بنابراین جهت مراجعه حضوری برای ثبت نام اولیه مراجعه نفرمایید. ناگفته نماند در پذیرش این نیمسال، سوابق تحصیلی شما یا معدل بسیار اهمیت دارد. در نتیجه برای ثبت اینترنتی اطلاعات، نهایت دقت و صحت را داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید کارت اعتباری، حتما دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد را به صورت کامل مطالعه نمایید و اگر شرایط عمومی، اختصاصی و وجود رشته محل مورد نظر در ظرفیت ها وجود داشت، می‌توانید نسبت به خرید کارت و ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ۱۴۰۱

دانشگاه آزاد اسلامی در سال، ۲ بار برای ورودی مهر و ورودی بهمن، به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. متقاضیان به شرکت در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ می‌توانند در زمان تعیین شده برای مقطع تحصیلی مورد نظرشان، برای ثبت نام نهایی خود اقدام کنند.

برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در دو مقطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) ورودی بهمن ماه، معمولا از آذر می‌توانید اقدام کنند. طبق رویه سال گذشته امکان دارد ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ۱۴۰۱ از نیمه آذر شروع شود.

پیج اینستاگرام :
koknkur.info.official

🔰 دانلود بهترین جزوه های دهم _ یازدهم _ دوازدهم 🔰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا