کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
امیر مسعودی

امیر مسعودی

استاد امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک به شیوه کنکوری (آموزش روش های تست زنی) در موسسه کنکور آسان است می باشند. در این نوشته به معرفی استاد امیر مسعودی (بیوگرافی، سابقه تحصیلی، سابقه کاری و …) می پردازیم.

بیوگرافی امیر مسعودی

مهندس امیر مسعودی متولد سال ۱۳۶۶ و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک می باشند. امیر مسعودی تدریس حرفه ای دروس ریاضی و فیزیک را به شیوه کنکوری در گیلنا آغاز نمود و در این موسسه شناخته شد.

امیر مسعودی بیش از ۲ دهه سابقه تدریس در کنکور آسان است (در قالب دی وی دی) را داشته و میان دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد.

ریاضی امیر مسعودی

درس ریاضی معمولا درس ریاضی برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان درس دشواری تلقی می شود و گاهی حتی داوطلبان و دانش آموزان به دلیل دشوار تلقی کردن این درس، تصمیم به نخواندن درس ریاضی و حذف آن از برنامه مطالعاتی خود می گیرند.

در حالیکه اگر درس ریاضی به درستی و با فن بیان خوب تدریس شود که دانش آموز به خوبی مفاهیم را متوجه شود، به راحت ترین درس برای مطالعه و تمرین تبدیل می شود.

استاد امیر مسعودی درس ریاضی و حسابان را به صورت مبحثی و فصل به فصل به شیوه کنکوری آموزش می دهند.

منظور از شیوه کنکوری، آموزش روش های تست زنی برای پاسخ دادن به تست های کنکور در کمترین زمان ممکن می باشد.

چراکه فرمول های اصلی کتاب طولانی و زمان بر بوده و اگر دانش آموزان بخواهند با استفاده از همان فرمول ها در کنکور تست بزنند دچار کمبود زمان می شوند.

نمونه تدریس ریاضی امیر مسعودی

فیزیک کنکور

درس فیزیک در کنکور رشته ریاضی ضریب ۹ و در کنکور رشته تجربی ضریب ۷ را دارد. درس فیزیک برای داوطلبان کنکور به عنوان یک درس مفهومی محاسباتی محسوب می شود و تسلط بر مباحث این درس بر نتیجه کنکور و هم بر نتیجه امتحان نهایی فیزیک دوازدهم داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ تاثیر دارد.

امیر مسعودی درس فیزیک را به شیوه مفهومی و تستی تدریس می کند و تدریس های ایشان به صورتی است که هم برای دانش آموزان و هم برای فارغ التحصیل بوده و یا از درس دور بوده اند بسیار کاربردی است.

نمونه تدریس فیزیک کنکور

خرید منابع ریاضی و فیزیک امیر مسعودی

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید ریاضی و فیزیک استاد امیر مسعودی روی لینک زیر کلیک کنید:

آریان حیدری کلاسینو
آریان حیدری کلاسینو
ثبت نام کلاسینو
ثبت نام کلاسینو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنکور 1403 کلاسینو
کنکور 1403 کلاسینو
پیمایش به بالا
Scroll to Top