کنکور اینفو

بروزترین و برترین سایت کنکوری کشور

زمان ثبت نام آزمون سراسری 1402

زمان ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور مشخص شد .

کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله و به صورت مجزا برگزار می شود بنابراین ثبت نام در آن نیز در دو زمان متفاوت است .

کنکور سراسری ۱۴۰۲ در پنج گروه آزمایشی برگزار خواهد شد که به شرح زیر است :

  • گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی
  • گروه آزمایشی علوم تجربی
  • گروه آزمایشی علوم انسانی و معارف اسلامی
  • گروه آزمایشی هنر
  • گروه آزمایشی زبان های خارجی

ثبت نام در کنکور سال ۱۴۰۲ صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد و داوطلبان می بایست بعد از مطالعه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری و تهیه اطلاعات مورد نیاز ، وارد لینک ثبت نام شده و بعد از تکمیل فرم های ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ ، مراحل آن را تکمیل کنند و کد رهگیری خود را دریافت نمایند.

 لازم به ذکر است که ثبت نام آزمون سراسری دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم یا شبانه ، غیر انتفاعی ، پیام نور و دانشگاه آزاد ، فقط از طریق سایت ثبت نام کنکور سراسری سنجش و در همان زمان ثبت نام آزمون سراسری انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۲

یکی از مهمترین تغییرات آزمون سراسری ۱۴۰۲ ، برگزاری کنکور در دو نوبت و مرحله است . در واقع بر اساس ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی ، کنکور ۱۴۰۲ با تغییراتی برگزار می شود که مهمترین آن ، برگزاری آن در دو نوبت است.

به عبارت دیگر پذیرش کنکور ۱۴۰۲ در مهر ماه این سال صورت می گیرد و این آزمون در دو نوبت، یکی امسال و دیگری در سال آینده برگزار خواهد شد.

نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و ثبت نام برای این نوبت ، در روزهای ۸ تا ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ انجام می‌گیرد.

برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ به این صورت است که صبح روز ۲۹ دی ماه ، آزمون گروه علوم تجربی ، در بعد از ظهر نیز آزمون گروه زبان های خارجی برگزار می‌شود . همچنین صبح روز ۳۰ دی ماه نیز آزمون گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی و در بعد از ظهر آن روز ، آزمون گروه هنر برگزار خواهد شد .

نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ثبت نام برای این نوبت ، در روزهای ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ به این صورت است که صبح روز ۱۴ تیرماه ، آزمون گروه های علوم انسانی ، علوم ریاضی و فنی و در بعدازظهر آن آزمون گروه هنر برگزار می‌شود. همچنین صبح روز ۱۵ تیرماه آزمون گروه علوم تجربی و در بعدازظهر آن روز ، آزمون گروه زبان های خارجی برگزار خواهد شد.

جدول زمانی ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۲

تاریخ ثبت نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ ۸ الی ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱
تاریخ ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲۱۵ الی ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱
تاریخ برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ ۲۹ الی ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱
تاریخ برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲۱۴ الی ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد

ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد در آزمون سراسری ۱۴۰۲ ، فقط از طریق سایت سازمان سنجش و همزمان با دیگر رشته های سراسری انجام خواهد پذیرفت :

داوطلبان و متقاضیان شرکت در سایر رشته های دانشگاه آزاد (رشته های بدون آزمون ) ، می بایست از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org اقدام نمایند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ” زمان ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۲ ” پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید :

پیج اینستاگرام :
konkur.info.official

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Scroll to Top